YouTube оптимізує опитування Brand Lift для телеекранів, а також планує запустити новий рекламний формат для ТБ, повідомляється у блозі компанії.
Найближчим часом відео платформа має намір оптимізувати опитування Brand Lift для телеекранів. Відповісти на питання чи пропустити їх глядачі зможуть за допомогою пульта дистанційного керування. Це оновлення дозволить маркетологам зібрати більше аналітичних даних про кампанії, вести стрімінгові кампанії у режимі реального часу незалежно від інструментів, які вони використовують для резервування і закупівлі реклами: Google Ads або Display&Video 360.
Brand Lift буде доступний для додатка YouTube за кілька тижнів, а на початку третього кварталу – для YouTube TV.
Також платформа планує запуск пропускається формату реклами, яка транслюється на ТВ-екранах. Аналітики компанії зазначили, що протягом року час перегляду YouTube на ТВ-пристроях зріс більш ніж на 75%. Нововведення покликане допомогти рекламодавцям залучити й цю аудиторію
Нагадаємо: раніше стало відомо, що Comedy Central, MTV, Nickelodeon будуть мовити на YouTube TV.
Читайте також:
Контент WarnerMedia з’явиться на YouTube TV
YouTube позволит СМИ продавать подписки
Какие сериалы выйдут на Netflix, Hulu, HBO Max и Apple TV+ в мае
Фото: «Телекритика»
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!