Цьогоріч близько 60% міленіалів (під цим визначенням автори дослідження мають на увазі людей, які народилися у період з 1981 по 1996 рік) планують купити телевізор. Серед всіх дорослих цей показник нижчий – 40%. Такі дані випливають з опитування, проведеного Harris Poll на замовлення компанії Roku. У ньому взяли участь 2008 дорослих осіб, з яких 827 відносяться до міленіалів. Про це повідомляє «Телеспутник» з посиланням на MediaPost.
«Оскільки все більше сімей проводять час вдома, споживаючи потоковий контент, багато споживачів повідомили про плани придбати новий телевізор цьогоріч», – зазначили автори дослідження. Опитування також показало, що міленіали удвічі частіше дивляться контент в онлайні, ніж на традиційному телебаченні. А 6 з 10 представників цього покоління, які користуються потоковими сервісами, підписані щонайменше на три платформи. Більшість респондентів також зазначили, що стали частіше дивитися контент в інтернеті та рідше на традиційному ТБ.
Нагадаємо, у вересні група 1+1 media представила прогноз розвитку ринку платного телебачення на 2021-2022 роки і п’ять основних трендів ринку платного телебачення у 2020 році.
Читайте також:
Количество абонентов Pay TV в мире превысило 1 млрд
Количество абонентов Pay TV в Восточной Европе сократится в ближайшие 5 лет — исследование
В первом квартале 2020 года 2 млн абонентов отказались от услуг Pay TV — исследование
К 2025 году абонентская база платного ТВ достигнет 1,06 млрд пользователей
Рынок OTT достигнет $167 млрд к 2025 году — прогноз
Фото: unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!