Відеосервіс YouTube впроваджує технології на основі штучного інтелекту (ІІ), щоб автоматично встановлювати вікові обмеження для відеороликів. Це означає, що більшій кількості користувачів буде запропоновано увійти до свого облікового запису, щоб підтвердити свій вік перед переглядом. Про це повідомляє «Телеспутник» з посиланням на The Verge.
Для аналізу відеоконтенту й автоматичного вікового маркування буде використовуватися той самий підхід, як і у випадку з відео, що містять сцени насильства або заклики до екстремізму. В результаті YouTube планує значно збільшити обсяг відео на своїй платформі з віковими обмеженнями. При цьому відеосервіс готовий до того, що штучний інтелект буде неминуче робити помилки при маркуванні.
У рамках цих змін люди, які переглядають відеоролики YouTube на сторонніх сайтах, будуть перенаправлені безпосередньо на сайт відеосервісу для входу в систему і підтвердження свого віку.
Нововведення можуть викликати питання у блогерів, які монетизують свій контент. Один з них пов’язаний з можливим впливом нових заходів на можливості заробляти гроші на платформі. Представники YouTube кажуть, що більшість відео, автоматично обмежених за віком, також, ймовірно, порушують правила відеосервісу щодо рекламодавців. Тому у таких відео реклама буде обмежена або її взагалі не буде.
Нагадаємо, YouTube запускає сервіс коротких відео Shorts. За функціоналом він буде нагадувати TikTok.
Читайте також:
Данные 235 миллионов профилей Youtube, TikTok и Instagram слиты в сеть
Роскомнадзор звинуватив YouTube у цензурі
YouTube удалил более 11 млн роликов
Microsoft ведет переговоры о покупке бизнеса TikTok в США
TikTok откроет первый дата-центр в Европе
TikTok не буде доступний у Гонконзі
Квартальная выручка ByteDance, которой принадлежит TikTok, выросла на 130%
Материнская компания TikTok оценена в $100 млрд
Україна знаходиться на 25 місці у світі за кількістю лідерів думок у TikTok
Фото: unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!