Агентство Vizeum Ukraine опублікувало рейтинг рекламодавців за перше півріччя 2020-го, передає прес-служба.
Так, найпопулярнішими на ТБ стали рекламодавці категорій «ліки», «продукти», «торгівля», «зв’язок», «безалкогольні напої», «кондитерські вироби», «алкоголь», «гігієна», «косметика», «інформаційні мережі »(в категорію «інформаційні мережі» входять: EVO, Naspers, Work.ua, OTT України, Ukr.net та інші). Сумарно показник wGRP склав 543 393.
А найбільш затребуваними рекламодавцями стали такі бренди: Nestle і L’Oreal, Rozetka.ua, P&G,
GlaxoSmithKline, АТ «Фармак», Reckitt Benckiser & Jacobs, Carlsberg Group, «Київстар», Mars and Wrigley, Pepsico.Самыми популярными роликами июня 2020-го были креативы от «Киевстар» и Vodafone.
Джерело: Nielsen Ukraine, 18-54 50К +, без соціальної і політичної реклами і ЗМІ, рекламодавців Зеонбуд ТОВ (Т2) і Telemaster.com.ua.
Нагадаємо: раніше стало відомо, що ринок телереклами в США скоротиться на 20% за п’ять років.
Читайте також:
Рекламная сеть The Washington Post вышла на рынок локальных медиа
Реклама и медиа: маленькие бренды захватывают рынок
Программатик-реклама просела на 9% в апреле
Бренды увеличат расходы на медиарекламу на 10% — прогноз
Фото: «Телекритика»
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!