Компанія Disney ухвалила рішення об’єднати підрозділи, що займаються розробкою креативу та створенням реклами в єдину рекламну платформу – Advertising Platforms, передає variety.com.
Walt Disney Direct-to-Consumer and International (DTCI) створила нову платформу Advertising Platforms з метою об’єднати технології, досвід, ресурси та команди сейлзів. Завданням нового департаменту буде трансформація форматів з метою підвищення залученості та взаємодії користувачів з рекламою, розміщеною на медіаплатформах Disney.
Advertising Platforms об’єднає команди Hulu та DTCI Advertising Product and Technology. Разом вони займуться розробкою стратегій, технологій, інструментів і продуктів для лінійної, потокової та діджитальної реклами Walt Disney. Просувати нові рекламні продукти будуть експерти з Disney Advertising Sales. Очолить новий підрозділ Джеремі Гелфанд, який раніше керував відділом реклами в Hulu.
Нагадаємо: раніше стало відомо, що Disney+ подобається користувачам більше, ніж Netflix.
Читайте також:
Стриминговая платформа Disney+ запускается в Японии
Аудитория стриминга Disney+ увеличилась еще на 2 млн человек
Netflix создал подборку фильмов и сериалов в поддержку движения Black Lives Matter
Фото: Disney
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!