Кілька правозахисних організацій запустили у Facebook кампанію «Досить ненавидіти за гроші», в рамках якої закликають рекламодавців чинити тиск на соцмережу, щоб та ухвалила більш жорстку політику проти расизму і мови ненависті, передає theguardian.com.
Організаторами кампанії є Anti-Defamation League, NAACP та Color of Change. До їх ініціативи вже приєдналися такі бренди, як Face, REI та Patagonia, а також платформа для фрілансерів Upwork й інтернет-компанія Mozilla. Мета акції – чинити тиск на соцмережу, щоб вона ухвалила більш жорстку політику проти расизму і мови ненависті. З цією метою бренди призупинили свої рекламні кампанії на наступний місяць.
«Ми сподіваємося, що кампанія «Досить ненавидіти за гроші» нарешті покаже Facebook, скільки користувачів і рекламодавців хочуть, щоб соцмережа переглянула свою політику та змінилася на краще», – прокоментував виконавчий директор Anti-Defamation League Джонатан Грінблатт.
The Guardian зазначає, що згідно з даними опитування, проведеного в США у 2019 році аналітичною компанією ADL, 55% американців стикалися з мовою ненависті та цькуванням у Facebook.
Нагадаємо: раніше стало відомо, що співробітники Facebook влаштували акцію протесту онлайн.
Читайте також:
Facebook не будет платить СМИ за выдачу их ссылок в ленте
Facebook переведет 50% сотрудников на дистанционную работу
Как Facebook Gaming изменит расстановку сил в медиабизнесе и скажется на рекламодателях
Фото: unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!