Інститут Медіа Аудиту (ІМА) опублікував дані щодо оцінки медіаінфляції в Україні на основі Pool ІМА за двома основними медіаносіями – ТБ та інтернетом, пресслужба.
ТБ. Зростання телеперегляду у березні-травні та зниження активності рекламодавців через кризові явища й очікування призвели до падіння заповнюваності.
Селлери надали 10-25% бонусної підтримки рекламодавцям, які залишилися в ефірі або наростили свою присутність. Ці дії призвели до істотного зниження планової річної інфляції, яка, з урахуванням фактичних даних перших восьми місяців 2020 і прогнозу до кінця року, знаходиться у діапазоні 4-14%.
Зведена інфляція – 2020 року, зважена щодо розмірів бюджету учасників Pool ІМА, становить 9%.
Інтернет. Сезонні коливання трафіку, зниження обмінного курсу USD (EUR)/UAH, конкурентний тиск глобальних продавців рекламного інвентарю на локальних призвело до зміни планових показників:
- відео у YouTube, FB/Instagram – дефляція 5-7%;
- display у глобальних інструментах (GDN, DoubleClick) – інфляція 8-10%;
- social (PPC campaigns) – дефляція 1-3%;
- у локальних селлерів за всіма видами проявів розміщення вартість залишилася на рівні 2019 року.
Фактичні показники щодо інфляції у 2020 будуть надані у лютому 2021. А у жовтні 2020-го будуть опубліковані прогнозні дані щодо очікуваної інфляції на 2021 рік.
Раніше стало відомо, що у 2021 році ТБ поступиться digital за темпами медіаінфляції – прогноз.
Читайте також:
Технологические компании отчитались о прибыли от рекламной выручки
Доходы от рекламы Spotify снизились на 21% — отчет
41% рекламодавців відновлять співпрацю з Facebook у серпні
Фото: «Телекритика»
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!