Найбільший у світі відеосайт YouTube почав пропонувати авторам використовувати спеціальне програмне забезпечення для маркування і відстеження товарів, представлених в їхніх відеороликах. Потім дані будуть пов’язані з інструментами аналітики та покупок від Google, пише Bloomberg.
Мета полягає у тому, щоб перетворити безліч відео у YouTube на великий каталог товарів, з можливістю покупки у кілька кліків. Компанія також тестує нову інтеграцію з Shopify Inc. для продажу товарів через YouTube.
Представник YouTube підтвердив, що компанія тестує ці функції на обмеженій кількості каналів.
Видання пише, що ці кроки можуть перетворити YouTube з рекламного гіганта на нового претендента у лідери електронної комерції, таких як Amazon.com Inc. та Alibaba Group Holding Ltd.
Поки незрозуміло, як YouTube буде отримувати дохід від цих продажів. Однак сервіс вже почав пропонувати підписки для авторів і стягувати 30% від цих платежів.
Нагадаємо, раніше стало відомо, що відеосервіс YouTube впроваджує технології на основі штучного інтелекту (ШІ), щоб автоматично встановлювати вікові обмеження для відеороликів.
Читайте також:
YouTube запускает сервис коротких видео Shorts
YouTube удалил более 11 млн роликов
Дані 235 мільйонів профілів Youtube, TikTok та Instagram злиті у мережу
YouTube будет показывать еще больше рекламы
Фото: unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!