Італійська антипіратська група FAPAV, до якої входять понад 40 компаній з аудіовізуального сектору, запропонувала новий підхід до боротьби з крадіжками контенту, який назвала «знай свого клієнта», повідомляє пресслужба.
Наразі перевірка ідентифікаційної інформації під час реєстрації доменного імені або хостингу часто не має таких суворих стандартів, як у фінансовій сфері, і здійснюється ситуативно, що відкриває можливості для фальсифікації даних. У результаті нерідко виникає ситуація, коли при порушенні авторських прав їх власник або поліція безрезультативно намагаються з’ясувати, хто контролює конкретний сайт.
Тому вирішено було застосувати принцип «знай свого клієнта», поширений у фінансовому секторі. Працює він у такий спосіб: банки проводять ретельну перевірку особи, коли хтось вперше відкриває рахунок. Ці заходи призначені для запобігання різних видів незаконної діяльності: від фінансування тероризму до нелегального розміщення чужої інтелектуальної власності.
Цей підхід у боротьбі з піратами зобов’яже реєстраторів доменів і хостерів проводити ідентифікацію при реєстрації нових клієнтів. Передбачається, що це ускладнить роботу нелегальних сайтів в анонімному режимі та створить для них загрозу судового переслідування за порушення авторських і суміжних прав реальнішою. Оскільки зараз неможливість визначити, хто стоїть за піратським сайтом, є однією з головних труднощів для правовласників, які захищають свою інтелектуальну власність. Дані у Whois не завжди відповідають реальності, а контакти адміністраторів сайту або відсутні, або не дозволяють ідентифікувати людей.
З огляду на той факт, що зараз підхід «політика трьох ударів» пішов на другий план, а продуктивно себе показав принцип follow the money, який змістив акцент з кінцевого споживача на рекламодавців, платіжних операторів, хостинг- та інтернет-провайдерів, які безпосередньо беруть участь у фінансових потоках навколо піратства, принцип «знай свого клієнта» стане продовженням В2В-стратегії захисту інтелектуальної власності.
Нагадаємо: раніше стало відомо, що суд EC дозволив YouTube не ділитися даними передбачуваних піратів.
Нагадаємо, послуги сервісу YouTube TV подорожчають ще на 30% у кінці липня 2020 року.
Читайте також:
Європол викрив піратський стрімінг, який мав 2 млн передплатників
51% болельщиков смотрят спортивные трансляции на пиратских сайтах — исследование
Киберполиция разоблачила видеопирата
Фото: unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!