Компания Google оновила політику конфіденційності діджитал-реклами, про це повідомляється у блозі компанії.
Так, Google оновив функцію «Чому я бачу це оголошення», у якій користувачі можуть отримати додаткову про рекламну кампанію.
«Протягом наступних кількох місяців ми будемо покращувати роботу з новою функцією під назвою «Про це оголошення», яка показуватиме користувачам перевірене ім’я рекламодавця кожного оголошення», – пише Майк Шульман, віцепрезидент з реклами, конфіденційності та безпеки Google.
Нову функцію можна буде протестувати в оголошеннях, які були куплені через Google Ads та Display & Video 360. Протягом наступного року вона також з’явиться і на інших рекламних майданчиках. Побачити ім’я рекламодавця можна буде й у новому розширенні для Chrome – Ads Transparency Spotlight.
Нагадаємо, раніше Google заборонив рекламу шпигунських ПО.
Читайте також:
Google будет платить СМИ за публикацию контента в своем новостном сервисе — прогноз
Google будет помечать фейковые изображения в поиске
Рекламные доходы Google снизятся в 2020 году — прогноз
Фото: unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!