Аналітична компанія Digiday Research провела опитування серед рекламодавців (бренди, агентства), щоб з’ясувати, коли вони мають намір припинити бойкотувати Facebook.
Згідно з даними опитування Digiday Research, проведеному в липні 2020-го, 41% респондентів заявили, що відновлять рекламні кампанії в соцмережі в серпні 2020 року. 26% опитаних мають намір вчинити так само в кінці третього кварталу і 13% – до кінця 2020 року
Решта чекатимуть подальших дій від Facebook, в надії, що соцмережа вживе заходів щодо усунення проблем, пов’язаних із розміщенням дезінформації та використанням мови ненависті, а 17% респондентів прямо сказали, що не будуть розміщувати рекламу на платформі до тих пір, поки вона не змінить ситуацію.
Також відповідно до опитування, 75% респондентів вважають, що повернення інвестицій (ROI) важливіше, ніж те, в якому світі показує себе бренд, підтримуючи акцію #stophateforprofit.
Нагадаємо, раніше стало відомо, що рекламодавці звинувачують Facebook в застосуванні мови ворожнечі.
Читайте також:
Facebook не считает применение языка ненависти серьезной проблемой — юристы
Viber отказывается сотрудничать с Facebook
Ирландия намерена принудить Google и Facebook платить локальным СМИ
Австралийским СМИ предложили бойкотировать Facebook и Google, если те откажутся платить роялти
Facebook и Google могут потерять $44 млрд дохода от рекламы в 2020 году — прогноз
Фото: unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!