Генеральний директор Боб Бекіш заявив, що ViacomCBS запустить новий стрімінговий сервіс у 2021 році, передає digitaltveurope.com.
У ході конференції Credit Suisse 2020 року, яка відбулася 16 червня 2020 року, генеральний директор ViacomCBS Боб Бекіш заявив, що компанія має намір запустити новий стрімінговий сервіс, який можна порівняти за масштабами з HBO Max та Netflix. Новинка буде містити бібліотеку контенту від CBS All Access об’ємом 15 тис. годин, а також нові шоу та програми від Nickelodeon, MTV, Comedy Central, Smithsonian Networks та Paramount Network такого ж обсягу. Разом передплатників чекає 30 тис. годин контенту. Для порівняння: HBO Max стартував з медіатекою об’ємом 10 тис. годин, а Peacock – з 15 тис. годин.
Бекіш також додав, що стрімінг запропонує загальнонаціональні та локальні новини, спортивні трансляції від 200 медіапартнерів.
Подробиці Бекіш відмовився розкривати, проте журналісти припускають, що підписка оновленого сервісу обійдеться у $5,99 на місяць (з рекламою) і $9,99 на місяць (без реклами).
Нагадаємо: раніше стало відомо, що ViacomCBS планує запустити нову стрімінгову платформу.
Читайте також:
Количество подписчиков стриминговых сервисов превысит 1 млрд к концу 2020 года
Європол викрив піратський стрімінг, який мав 2 млн передплатників
Стриминг Rakuten TV заключил дистрибьюторское соглашение со Starz
Фото: CBS All Access
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!