Згідно з даними нового дослідження Nielsen про вплив послаблення умов карантину на телеперегляд, телеперегляд як і раніше залишається на високому рівні та становить 3,5 млрд годин, передає adweek.com.
Аналітики Nielsen порівняли рівень перегляду за березень і травень 2020 року і з’ясували, що у перший тиждень березня дивлення Smart TV склало 2,7 млрд год. Після оголошення карантину протягом тижня цей показник виріс майже на 50% – до 3,8 млрд год. Протягом наступних чотирьох тижнів дивлення коливалося між 3,8 млрд год і 3,9 млрд год.
У травні, коли вперше було оголошено про послаблення карантину, телеперегляд (Smart TV) залишався на рівні 3,5 млрд год, а загальна кількість годин роботи різних телеприладів, зросла на 81% у порівнянні з минулим роком.
Високі показники й у спільного перегляду. Воно також залишається на «карантинному» рівні й не знижується. Якщо говорити про спільне дивлення SVOD-сервісів, яке демонструвало найбільше зростання у період карантину, то він досяг свого піку – 55% від загального часу перегляду, – у період з 23 по 29 березня. А в період з 4 по 10 травня він все ще займав понад 50% від загального часу перегляду.
Нагадаємо: раніше стало відомо, що «Україна» обігнала «Плюси». Огляд телеперегляду від Big Data UA.
Читайте також:
Молодежь демонстрирует рекордные показатели телесмотрения в Украине — исследование
Рост телесмотрения в апреле достиг максимального значения с начала года
«ПлюсПлюс» показав кращі результати телеперегляду «Всеукраїнської школи онлайн»
Фото: Unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!