З введенням карантину компанія Big Data UA почала приділяти більше уваги аналізу загального телеперегляду. Максимальні значення зафіксували у травні – 7,36%. У червні у результаті поступового пом’якшення карантинних заходів загальний телеперегляд зменшився з 7,36% до 6,10%. Про це повідомляє пресслужба компанії. «Причому ми зафіксували як зниження середнього охоплення за день (на 2 п.п.), так і скорочення середнього часу перегляду (майже на пів години)», – зазначили у Big Data UA.
У червні група каналів загального перегляду втратила більше інших груп (зниження на 2,60 пункту до 57,12%). Група дитячих каналів, чия частка перегляду становила 7,76%, що на 0,07 п.п. вище показника у травні, розташувалася на другому місці. Стрімке зростання продемонструвала частка перегляду групи каналів кінопоказу (збільшення у червні на 0,69 п.п. до 7,36%). Частка перегляду групи розважальних каналів на четвертому місці, навпаки, просіла (зменшення на 0,2 пункту до 7,26%). П’яте місце займає група каналів новин, чия частка перегляду зросла на 0,35 п.п. до 5,79%. Група пізнавальних каналів (частка перегляду зменшилася на 0,39 п.п.), займає шосте місце з показником 4,55%. Група спортивних каналів у червні продовжила нарощувати частку перегляду (зростання на 1,51 п.п. у порівнянні з попереднім місяцем), завдяки чому піднялася на сьоме місце з часткою перегляду 4,15%. На восьмому місці розташувалася група каналів серіалів із загальною часткою перегляду 3,47% (зростання на 0,38 п.п.). Група музичних каналів (частка перегляду у червні збільшилася на 0,18 п.п. і склала 1,75%) утримує дев’яте місце.
У червні «1+1» повернув собі першість, змістивши канал «Україна» на друге місце: у «1+1» частка перегляду склала 11,60% (зростання на 0,42 п.п.), а в «України» – 10,40% (зниження на 0,96 п.п.). «Плюси» згенерували 479,8 тис. контактів, у «України» цей показник склав 421,1 тис. На третьому місці розташувався канал ICTV з часткою перегляду 8,24% (зниження на 0,45 пункту і 442,2 тис. контактів). Новий канал просів на 0,27 п.п. і займає четверте місце (частка перегляду 7,27%, згенеровано 429,6 тис. контактів). СТБ знаходиться на п’ятому місці, втративши у червні цілих 2,18 п.п. (частка перегляду – 6,98%, кількість контактів з каналом – 452,6 тис.). «Інтер» залишається на шостому місці з показником 5,60% (частка перегляду знизилася на 0,03 п.п., згенеровано 372,3 тис. контактів).
У цілому група каналів загального перегляду набрала у червні 3,84 млн контактів з IPTV|OTT домогосподарствами.
У будні канал «1+1» лідирував, значно збільшивши відрив від каналу «Україна». На третє місце вийшов канал ICTV. У вихідні «Україна» утримувала перше місце, «1+1 «– на другому місці, ICTV – на третьому.
Нагадаємо, у червні Nielsen оприлюднила результати нового дослідження про вплив послаблення умов карантину на телеперегляд.
Читайте також:
«Україна» обігнала «Плюси». Огляд телеперегляду від Big Data UA
Молодежь демонстрирует рекордные показатели телесмотрения в Украине — исследование
Рост телесмотрения в апреле достиг максимального значения с начала года
«ПлюсПлюс» показав кращі результати телеперегляду «Всеукраїнської школи онлайн»
Фото: Unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!