Потоковий сервіс Quibi, орієнтований на мобільні пристрої, закривається після шести місяців роботи, що робить його одним з найбільш нетривких потокових сервісів на сьогодні, пише Variety.
«Ми відчуваємо, що вичерпали всі можливості. В результаті ми неохоче e[dfkbkb важке рішення згорнути бізнес, повернути гроші нашим акціонерам і з гідністю попрощатися з колегами», – йдеться у повідомленні Джеффрі Катценберга.
Серед факторів, які могли вплинути на провал Quibi Variety виділяє: запуск сервісу тільки для мобільних пристроїв у розпал глобальної пандемії, коли користувачі перебувають вдома; відсутність будь-якого реального проривного контенту; а також те, що короткометражний відеоконтент має майже нескінченну кількість безкоштовних конкурентів у вигляді YouTube, TikTok та інших платформ.
Сам Quibi зазначає відсутність успіху, тому що «сама ідея не була досить сильною, щоб виправдати автономний потоковий сервіс, або через обмежений час». Компанія повідомить поточних передплатників про те, коли сервіс стане недоступний.
Також незрозуміло, що буде з серією зіркових оригінальних шоу і короткометражних фільмів компанії після закриття. Раніше у повідомленнях говорилося, що Катценберг зв’язувався з Apple, WarnerMedia та Facebook, щоб спробувати продати потокову компанію на початку цього року. Коли ці спроби не увінчалися успіхом, Катценберг просив Facebook та NBCUniversal «хоча б забрати контент Quibi», але це ні до чого не привело. Однак в найближчі місяці Quibi продовжить спроби продавати як контент, так і базові технології, які використовуються у його додатках.
Читайте також:
Quibi потерял 92% подписчиков
Quibi добавит функцию TV-Casting в мае
Quibi откажется от мобильного смотрения и изменит свое позиционирование
Контент Quibi: триллеры, мультфильмы, черные комедии и новости
Фото: Quibi
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!