Серіал «Перші ластівки» виробництва Нового каналу взяв участь у конкурсі Ukrainian Design: The Very Best Of й отримав перше місце у номінації TV Project – Typography, передає пресслужба.
Проморолики до серіалу, які були розроблені маркетинг-директором Нового каналу Ольгою Балабан, креативним директором групи ТВ-брендів Олександром Антоновим і командою діджитал-відділу несли той же меседж, що і серіал: чи не мовчи, чи не ховай свої емоції, досить терпіти біль, будь собою справжнім.
Ця ідея передавалася за допомогою татуювань на обличчях головних героїв, напис на яких змінювався. Так на обличчі актриси Поліни Носихіної, у героїні якої були проблеми з наркотиками, напис «незалежна» змінювався на «залежна». А татуювання «борюся» на обличчя Максима Самчика, чий герой довго не наважувався зізнатися у своїй гомосексуальной орієнтації, змінювався на «боюся». Саме ці проморолики й завоювали золото на конкурсі Ukrainian Design: The Very Best Of.
Нагадаємо: раніше стало відомо, що Новий канал анонсував прем’єру нового сезону проєкту «Таємний агент».
Читайте також:
Новый канал запускает на сайте и YouTube-канале спецпроект «Аферисты в сетях – вызов принят!»
Новый канал перенес старт нового сезона «Кохання на виживання»
В шоу «Від пацанки до панянки-4» победила Евгения Мазур
Фото: Новый канал
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!