Медійні компанії очікують, що близько 25 мільйонів домогосподарств у США відмовляться від підписки на платне телебачення протягом наступних п’яти років, пише CNBS.
Принаймні три великі медіакомпанії очікують, що число підписок на платне телебачення залишиться на позначці у 50 мільйонів.
Прогнозоване скорочення числа передплатників буде означати падіння доходів від підписки на кабельне телебачення приблизно на $25 млрд (плюс збитки від реклами для найбільших американських медіакомпаній, включно з Disney, NBCUniversal з Comcast, WarnerMedia AT&T, ViacomCBS, Fox, Discovery, Sinclair та AMC Networks).
Це припущення викликало ряд зрушень у медіаіндустрії: за останні три місяці Disney, NBCUniversal, WarnerMedia та ViacomCBS оголосили про реорганізацію. Вони замінили старих керівників, об’єднали підрозділи, звільнили десятки тисяч співробітників і зосередилися на потоковому відео. Компанії сподіваються, що достатньо людей підпишуться на їх потокові сервіси, щоб компенсувати втрату передплатників кабельного телебачення.
Нагадаємо, до 2025 року доходи SVOD-сервісів наблизяться до $100 млрд, що вдвічі більше у порівнянні з показниками 2019 року – $50 млрд.
Читайте також:
Количество абонентов Pay TV в Восточной Европе сократится в ближайшие 5 лет — исследование
В первом квартале 2020 года 2 млн абонентов отказались от услуг Pay TV — исследование
К 2025 году абонентская база платного ТВ достигнет 1,06 млрд пользователей
Рынок OTT достигнет $167 млрд к 2025 году — прогноз
Фото: unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!