Згідно зі звітом аналітиків з IHS Markit, у першому півріччі 2020-го було продано 91,87 млн телевізорів, що на 7,7% менше у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року.
Також аналітики визначили, що з січня по червень 2020-го виторг від продажів ТВ-панелей знизилися на 17,8% – до $39,7 млрд. У підсумку світовий ринок телевізорів скоротився на 7,7%. Основна причина: закриття торгових точок через пандемію коронавірусу.
Найбільше через коронакризу втратив Samsung Electronics. Тепер, за підсумками першого півріччя, частка цього виробника становить 31,3%, а обсяг продажів – $12,42 млрд. Для порівняння: у першому кварталі Samsung займала 32,4% ринку, у другому кварталі – 30%.
Скоротилася і частка LG Electronics – до 17% ($6,77 млрд). У першому кварталі компанія займала 18,7% ринку, у другому – 15,3%.
У червні 2020 року дослідницька компанія ABI Research прогнозувала зниження постачання телевізорів з плоским екраном у 2020 році на 3% у порівнянні з минулим роком. У той самий час різко зросли відвантаження стрімінгових приставок.
Нагадаємо: раніше стало відомо, що SpaceX вивела на орбіту нову групу супутників.
Читайте також:
Рекорды и падения: как изменилось смотрение каналов на IPTV/OTT-сервисах за полгода
Более 70% американцев ежемесячно тратят $50 на OTT-сервисы
Прекрасне майбутнє: чому варто рекламуватися на OTT-платформах
Фото: «Телекритика»
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!