За час карантину у структурі телевізійного бізнесу 1+1 media відбулися кадрові зміни, повідомляє пресслужба.
З 1 липня 2020 року позиція керівника управління маркетингу каналу «1+1», яку займає Наталія Вовк, трансформується у позицію директора з маркетингу каналу «1+1».
Надія Сперчун, яка обіймала посаду PR- і Digital-директорки каналу ТЕТ, з травня 2020 року обійме посаду директора з маркетингу каналу ТЕТ.
«Наталія і Надія – сильні менеджерки, які давно працюють у компанії та чудово розуміють усі процеси зсередини. Вірю, що під їх керівництвом команди маркетингу «1+1» та ТЕТ чекають нові успіхи», прокоментував Максим Кривицький, директор телевізійного бізнесу групи 1+1 media.
Нагадаємо: раніше стало відомо, що Медведчук задекларував частки у каналах 1+1 media. Медіагрупа розбирається.
Читайте також:
Група 1+1 media виступила із заявою з приводу звинувачень ТСН та ТСН.ua
Медіамарафон 1+1 media: Вища Школа Media&Production ділиться досвідом кращих спікерів під час карантину
В 1+1 media пояснили, про що медіагрупи домовилися з президентом
Фото: «1+1»
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!