Національна рада призначила позапланову виїзну перевірку ПАТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України», м. Київ (логотип «UΛ: ПЕРШИЙ»). Причиною стали відхилення від програмної концепції мовлення і трансляція рекламного ролика алкоголю, повідомляється на сайті Нацради.
Моніторинг ефіру компанії, проведений 11 травня, зафіксував недотримання умов ліцензії щодо програмної концепції мовлення. Було зменшено мінімальну частку національного аудіовізуального продукту, яка за ліцензією має становити не менше 19 год. 30 хв./добу (81,25% від загального обсягу мовлення).Фактично частка складала 16 год. 09 хв./добу (67%). Дане відхилення є ознакою порушення ліцензіатом вимог частини сьомої статті 27 і частини восьмої статті 28 Закону України «Про телебачення і радіомовлення».
Також за результатами моніторингу за період з 06.07.2020 по 02.08.2020 в ефірі «UΛ: ПЕРШИЙ» транслювався рекламний ролик алкогольного напою торгової марки Marengo після 23 години.
Регулятор пише, що це ознака недотримання ліцензіатом вимог пунктів а), е) частини першої статті 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення». Він передбачає, що телерадіоорганізація зобов`язана дотримуватися законодавства України та вимог ліцензії, а також виконувати правила рекламної діяльності та спонсорства, які встановлені законодавством).
Водночас показавши таку рекламу, суспільний мовник порушив абзац п’ятий частини четвертої статті 14 Закону України «Про Суспільне телебачення і радіомовлення України».
Нагадаємо, Нацрада також проведе позапланову перевірку телеканалу “112 Україна”.
Читайте також:
Регулятор перевірить «Шансон» через брутальну лексику
Нацрада перевірить Rabinovich TV та «Перший київський»
Нацсовет зарегистрировал новую телерадиокомпанию
Нацсовет назначил проверки трем спутниковым телеканалам
Фото: Олександра Йорк
Підписуйтеся на «Телекритику» у Telegram та Facebook!