Згідно з результатами нового дослідження британського Бюро інтернет-реклами (IAB), відеоролики для смартфонів є найбільш швидкозростаючим рекламним форматом на ринку digital, повідомляє видання The Drum.
Бізнес
-
-
Українське кіно на підйомі. Цей факт остаточно довела друга національна кінопремія «Золота дзиґа», церемонія вручення якої відбулася 20 квітня. Стрічка «Кіборги» Ахтема Сеїтаблаєва взяла відразу шість нагород із дев'яти номінацій, а фільм «Припутні» Аркадія Непиталюка буквально наступав їй на п'яти.
-
Стрімінгового мовлення для потокової служби вже замало. Як повідомляють джерела The LA Times, після ретельної перебудови всередині компанії Netflix вивчає можливості придбання кінотеатрів у Нью-Йорку та Лос-Анджелесі, щоб підвищити шанси отримати нагороди за свої фільми.
-
У списку прем'єр американського кінопрокату на ці вихідні – фільми «Красуня на всю голову», «Суперполіцейський-2» і «Трафік». Експерти оцінили, чи зможуть дебютанти цього тижня обійти картини, які вийшли в прокат раніше.
-
БізнесКіноНовини
«Викрадена принцеса»стала найкасовішою стрічкою в історії українського кіно
от TelekritikaЗа перший місяць прокату «Вкрадена принцеса: Руслан і Людмила» зібрала понад $2 мільйони. Сьогодні мультфільм українського виробництва став найкасовішим не тільки в Україні, а й у світовому прокаті. -
В Україні намітилася нова тенденція – знімати фільми за книгами вітчизняних авторів у жанрі історичного детективу. Зараз компанія ICTV викупила права на екранізацію циклу романів українського письменника Владислава Івченка.
-
Дані про бокс-офіси Китаю і Північної Америки за січень – березень 2018 року вказують на те, що кіноіндустрія Піднебесної випереджає своїх американських конкурентів.
-
БізнесЗМІНовиниТБ
«Ашан», Genesis, 1+1 media – оголошені найтолерантніші компанії у Києві
от TelekritikaУ Києві визначили роботодавців, які успішно інтегрують у штат найрізноманітніших людей і при цьому не порушують нічиїх прав. -
Акції сервісу побили черговий рекорд. А все тому, що доходи в першому кварталі 2018 року виявилися вищими, ніж очікувалося.
-
Перед прем'єрою фільму «Месники: Війна Нескінченності» компанія вигадує все екстравагантніші промоходи. Наприклад, на вулицях Австралії можна знайти безкоштовні квитки на покази фільму в IMAX.