Megogo запустив підтримку користувачів через Apple Business Chat. Тепер користувачі Apple-пристроїв, у яких є запитання, коментарі або побажання до сервісу зможуть спілкуватися зі службою підтримки, використовуючи додаток «Повідомлення» на iPhone, iPad, Apple Watch або MacBook, передає пресслужба.
Для входу в Apple Business Chat потрібно натиснути на іконку програми «Повідомлення», використовуючи вебверсію Megogo або ж мобільний додаток для iOS, яку можна завантажити в App Store. Миттєво відкриється діалогове вікно у додатку «Повідомлення» для спілкування з представником сервісу.
Apple Business Chat доступний для користувачів і компаній з усього світу і вбудований в iOS 11.3 і пізніші версії. У версії iOS 13 при натисканні на номер телефону медіасервісу, система пропонує замість дзвінка розпочати розмову в Apple Business Chat. Якщо клієнт вибирає «Повідомлення», розмова з агентом почнеться відразу ж у додатку «Повідомлення», і користувач зможе відповідати на запитання агента тоді, коли йому буде зручно.
Зазначимо, що цей проєкт розроблений на базі технології Corezoid Process Engine спільно з компанією Middleware (США). Платформа Corezoid сертифікована компанією Apple як Messaging Service Provider (MSP) для Apple Business Chat.
Раніше повідомлялося, що на Megogo покажуть освітні серіали про цифрову грамотність.
Читайте також:
Megogo почав виробляти аудіокниги
Фото: Megogo
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!