Сервісу Megogo виповнилося 9 років, пресслужба поділилася підсумками та досягненнями платформи за 2020 рік.
Наразі на MEGOGO понад 150 000 годин контенту, понад 300 каналів, десятки тисяч фільмів, серіалів, аудіокниг та подкастів. Цьогоріч розпочато чимало стратегічних партнерств, здебільшого у спортивному напрямку: контракти із найбільшими боксерськими промоутерськими компаніями, запуск кіберспортивних трансляцій, партнерство із Volia,
У 2020 році MEGOGO підписав меморандум про співпрацю із Міністерством цифрової трансформації України, показав наймасштабніший освітній проєкт «Всеукраїнська школа онлайн», запустив функціонал для благодійності та розпочав виробництво контенту.
«Ми спрямували усі свої зусилля на нові проєкти, створили чимало нових вакансій та сформували десятки команд. Від березня до MEGOGO приєдналось понад 100 нових спеціалістів. Навіть за відсутності звичної нам кількості кінопрем’єр, нам було чим здивувати користувача, адже ми запропонували інноваційні продукти, ексклюзивні трансляції, нові канали, ігри на Smart TV, колабораційні та власні проєкти. Все це нам вдалось створити навіть у форматі віддаленої роботи (…)», — розповідає Іван Шестаков, директор зі стратегічного розвитку MEGOGO.
«Усі цьогорічні партнерства та проєкти вкотре підтверджують нове позиціювання бренду – із MEGOGO вдома краще. Дослідження, які ми провели в ході розробки нової маркетингової стратегії, допомогли ще краще зрозуміти потреби аудиторії та запропонувати саме ті продукти, які варті уваги. Тож маємо над чим працювати аби дозвілля нашого користувача з кожним днем ставало веселішим, кориснішим та затишнішим. Приємно спостерігати, як змінилася компанія за ці 9 років. І впевнена, попереду тільки найцікавіше», – коментує Валерія Толочина, маркетинг-директорка MEGOGO.
Нагадаємо, 22 листопада 2011 року MEGOGO розпочав свою діяльність. Із самого початку медіасервіс мав лише вебверсію, а через кілька місяців сайт було адаптовано під мобільні пристрої, і вже згодом з’явився перший додаток для Smart TV. Восени 2012 компанія запустила мобільні додатки для Android та iOS. Щороку MEGOGO впроваджував нові рішення.
Так у 2014 на медіасервісі з’явився контент у 4К, 2015 року запущено напрямок телебачення, 2016 року створено унікальний продукт MEGOGO LIVE, що транслював масштабні спортивно-культурні заходи, та згодом змінив формат, ставши молодіжним каналом альтернативної музики. Із серпня 2018 року MEGOGO запустив розділ «Спорт», у лютому 2019 року з’явилась можливість перегляду фільмів без підключення до інтернету. У грудні 2019 року MEGOGO запустив напрямок «Аудіо», що пропонує аудіокнижки та подкасти, та який змінив вектор компанії та дозволив їй вирости із відео- у медіасервіс.
Нагадаємо, раніше Megogo додав новий функціонал для своїх користувачів — можливість брати участь у благодійних проєктах.
Скоро на “Телекритиці” читайте повний звіт компанії за підсумками 2020-го.
Читайте також:
Megogo та K2 Promotions Ukraine почали стратегічне партнерство
Megogo починає масштабну рекламну кампанію
РосЗМі повідомили про те, що власник «Білайну» зацікавився покупкою Megogo
Фото: Megogo
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!