Стівен Спілберг, американський кінорежисер і сценарист, не перестає виступати проти висунення на «Оскар» фільмів стрімінг-сервісів. Спілберг вважає, що ці фільми гідні нагороди «Еммі», але не «Оскара», адже вони виходять у символічний прокат в обмеженій кількості кінотеатрів, а потім стають доступні онлайн для передплатників в форматі 24/7, і на їх просування витрачається набагато більше коштів – за деякими даними, на просування «Роми» було витрачено $50 мільйонів (на «Зелену книгу» – $5 мільйонів).
Як повідомляє IndieWire, у квітні має відбутися засідання Ради керівників американської кіноакадемії, де зараз головує Стівен Спілберг. На засіданні він порушить питання про перегляд правил «Оскара».
Реакція Netflix не змусила себе чекати, і сервіс у Twittter опублікував такий пост:
«Ми любимо кіно. Є ще кілька речей, які ми любимо: давати доступ [до кіно] людям, які не завжди можуть дозволити собі похід в кінотеатри або живуть у містах, де їх немає; радувати всіх і всюди одночасним релізом; давати більше можливостей режисерам ділитися своїм мистецтвом. Ці речі не є взаємовиключними».
Реакція працівників кіноіндустрії була різною: хтось відзначав, що режисерові час уже зробити фільм із Netflix, інші відзначають, що «хороший фільм є хороший фільм, неважливо, де він вийшов». Режисер «Проекту Флорида» Шон Бейкер запропонував Netflix запровадити «кінотеатральний тариф», щоб передплатники за додаткову суму могли дивитися релізи в кіно. «Я б платив пару зайвих доларів на місяць, щоб дивитися такі фільми, як «Рома» та «Балада Бастера Скраггса» на великому екрані», – коментує Шон Бейкер.
Нагадаємо, фільм «Рома» Альфонсо Куарона отримав нагороду критиків у кінопремії Critics ‘Choice Awards за найкращий фільм, найкращого режисера, найкращий фільм іноземною мовою і найкращу операторську роботу.
Фото: movieweb.com