У 2020 році витрати на медіарекламу складуть 614 мільярдів доларів, що на 4,5% менше, ніж торік. Докарантинні прогнози очікували зростання галузі на 7%. Про це йдеться у дослідженні компанії eMarketer, пише «Європейська правда».
Очікується, що ринок повернеться в норму вже в наступному році й досягне майже $700 млрд. Відбудеться це завдяки пожвавленню сегмента цифрової реклами з темпом зростання понад 16% у 2021 році.
Компанія переглянула прогнози ряду країн через їх показники у другому кварталі – деякі виявилися занадто оптимістичними, деякі – навпаки, недооціненими. Єдиною країною, що не відчуває скорочення ринку, став Китай – його ринок виросте на 0,3%.
Найбільше покращилися прогнози для США. Раніше очікувалося падіння медіареклами на 6,8%, тепер – на 4,1%. Так, витрати на е-commerce змогли компенсувати скорочення у сферах, пов’язаних з подорожами. Цифрова реклама у США зросла на 7,1%.
Зате погіршилися прогнози для ряду європейських країн, де «антирейтинг» тримають Іспанія та Італія. Їх витрати на медіарекламу впали на 14% і 13% відповідно. Третє місце в Індії, де ринок просяде на 12,9%.
Читайте також:
Период стабилизации: что ждет рынок ТВ-рекламы осенью 2020-го
Коронакриза: як пандемія впливала на ринок digital-реклами
Рынок телерекламы в США сократится на 20% за пять лет — прогноз
Фото: unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!