Компанія GroupM проаналізувала, як пандемія вплинула на глобальний ринок реклами у 2020 році. Аналітики дійшли висновку, що ринок просяде на 10-12%, що поверне його до показників 2017 року, про це йдеться у звіті компанії.
Експерти вважають, що позитивний вплив на глобальний ринок реклами матимуть президентські вибори у США: з урахуванням цього фактора зниження складе 9,9% у 2020 році.
Аналітики вивчили ситуацію і на певних ринках. Так, рекламний ринок Бразилії просяде на 29%, Японії – на 20%, Австралії – на 19%, Франції – на 15%, Великобританії – на 12,5%, США – на 7,5%, Китаю – на 2,8 %.
У 2021 році у США зниження складе 0,9%, у Китаї прогнозується зростання на 9,2%. З десяти найбільших ринків значною мірою зросте Японія (+15%), Великобританія (+12,6%), Німеччина (+10,6%), Бразилія (+15%) й Австралія (+25,2%). Зростання у Франції, Канаді та Південній Кореї буде перебувати на рівні
Якщо говорити про сегменти ринку, то у 2020 році інтернет-реклама просяде на 2,3%, телереклама – на 17,6%, преса – на 25%, аудіо – на 23%. При цьому в онлайні справи у ТБ йдуть набагато краще: діджитал зі стрімінговими сервісами покаже зростання на 3,7% у 2020 році та на 11,3% у 2021 році. Зауважимо, що за 10 років частка ТБ у рекламному «пирозі» скоротилася на 10% – з 37% до 27%.
Також аналітики впевнені, що діджитал нарешті подолає психологічну позначку, і його частка у загальносвітових рекламних витратах досягне 52%. Роком раніше вона становила, за оцінками GroupM, – 48%, у 2018-му – лише 44%.
Нагадаємо: раніше стало відомо, що рекламодавці звинувачують Facebook у застосуванні мови ненависті.
Читайте також:
62% издателей не получают оплату за размещение рекламы вовремя — исследование
Український ринок діджитал-реклами виріс на 28% – IAB Europe
Рекламные доходы Google снизятся в 2020 году — прогноз
Spotify внедряет интерактивную рекламу в подкастах
Фото: “Телекритика”
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!