Згідно з даними дослідження, проведеного компанією Deloitte, люди все частіше відписуються від SVOD-послуг, передає variety.com.
Згідно зі звітом аналітиків, до початку пандемії 20% абонентів скасували хоча б одну підписку протягом 2019 року, а під час пандемії кількість відписок склала 17%.
Основні причини скасування підписок: високі ціни (так вважають 36% респондентів) і закінчення терміну безкоштовних пробних версій (35%). Опитування Deloitte також показало, що 39% американських користувачів повідомили про зниження доходів з початку пандемії, що, безсумнівно, теж є причиною відписок.
Аналітики припускають, що конкуренція між такими платформами, як Netflix, Hulu, Disney Plus, Amazon Prime Video, HBO Max, CBS All Access стане ще гострішою.
Експерти з’ясували, що під час пандемії 47% споживачів користувалися хоча б однієї AVOD-послугою або безкоштовною. Більшість споживачів у США заявили, що ціни на підписку варто було б знизити. До пандемії так вважали 62% респондентів, а після пандемії – 65%.
Нагадаємо: раніше стало відомо, що кількість передплатників стрімінгових сервісів перевищить 1 млрд до кінця 2020 року.
Читайте також:
Количество абонентов Pay TV в Восточной Европе сократится в ближайшие 5 лет
Більше підписок на стрімінги та відмова від кабельного ТБ: як пандемія вплинула на поведінку глядачів
Время смотрения стриминговых сервисов сократилось в мае — исследование
Фото: «Телекритика»
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!