Правління Інтернет-асоціації України своїм рішенням призначило Івана Кучеренка, партнера рекламно-комунікаційного холдингу NCG та CEO агентства DIEVO (яке входить у холдинг NCG і є дійсним членом ІнАУ) головою Комітету ІнАУ з питань інтернет-реклами на 2021 рік. Про це повідомляє пресслужба.
Призначенням передували вибори на засіданні комітету і дебати трьох кандидатів (Івана Кучеренка, Богдана Левченка і Владислава Стадника).
Олександр Яценко, який очолював Комітет ІнАУ з питань інтернет-реклами з 2018 року, передав повноваження наступному керівнику, оскільки головою можна бути тільки два роки поспіль. Надалі він продовжить роботу у складі комітету.
Комітет з питань інтернет-реклами – некомерційна організація, основна діяльність якої спрямована на координацію дій компаній – членів ІнАУ з питань забезпечення розвитку ринку інтернет-реклами в Україні. З 2010 року комітет об’єднує провідні компанії різних сегментів ринку інтернет-реклами та є робочим органом правління Інтернет-Асоціації України. Діяльність комітету здійснюється на громадських засадах.
Нагадаємо, згідно з даними дослідження, ініційованого Інтернет-Асоціацією України, обсяг ринку інтернет-реклами у 2019 році склав 12,6 млрд грн.
Читайте також:
Что ждет рынок рекламы в 2020 году
Коронакриза: як пандемія впливала на ринок digital-реклами
Микита Потураєв про медійний законопроєкт: «Ну, вибачте, не може бути, щоб не було обмежень»
«Ліки», Nestle та L’Oreal: рейтинг рекламодавців на ТБ першого півріччя 2020-го
Кинотеатры против онлайн-сервисов. Смогут ли ОТТ-платформы выиграть в гонке?
Провайдери просять владу не поспішати з новим «податком»
Фото: ІнАУ
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!