Телеканал «Дім», який був створений для жителів тимчасово окупованих територій, запустив промокампанію у містах-хабах Луганської, Донецької та Херсонської областей. Про це повідомляє пресслужба телеканалу.
«Наше завдання – повернути до порядку денного нашої країни людей, які сьогодні опинилися у пастці – на окупованих територіях. Ми говоримо їм правду про те, що відбувається в Україні та світі. Кожен день показуємо та інформуємо про те, які кроки зараз для «зшивання» суспільства та реінтеграції робить Україна», – зазначає керівниця телеканалу Юлія Островська.
У серії промороликів телеканалу головними героями стали самі українці.
У рамках промокампанії була створена і запущена серія віжуалів і відеороликів. Постери із зображеннями різних міст України та слоганом телеканалу нагадують, що «Україна – наш дім». Серед українських міст – Київ, Львів, Одеса, Донецьк, Луганськ і Севастополь.
Оскільки телеканал поки мовить тільки на тимчасово окупованих територіях України, то для глядачів додатково створено ролик-експлейнер, що допомагає розібратися, як під’єднати телеканал на своєму телевізорі, як в аналоговому, так і в цифровому форматі.
Нагадаємо, цілодобовий розважально-інформаційний телеканал «Дім» розпочав мовлення 1 березня 2020. У програмі телеканалу – ток-шоу, аналітичні телепередачі й новини власного виробництва, а також контент українських медіахолдингів StarLightMedia, «1+1», «Україна». Канал транслюється у цифровому та аналоговому мовленні на тимчасово окупованих територіях України, а також контент власного виробництва доступний на офіційних сторінках телеканалу у соцмережах.
Читайте також:
На каналі «Дім» запустять фактчекінгову програму
Телеканал «Дом» подготовил заявление относительно решения Нацсовета
Юлія Островська: «інформатаки на «Дім» показали, що ми все робимо правильно»
Телеканал «Дім» передають Міністерству реінтеграції
Фото: «Дім»
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!