8 вересня 2020 року 1+1 media вчетверте публічно звітувала про свою нефінансову діяльність. Компанія представила звіт про результати роботи у сфері корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) за 2019 рік, повідомляє пресслужба.
Суттєвими питаннями нефінансової діяльності 1+1 media за 2019 рік стали відповідальний контент, розвиток співробітників, освітні проєкти для молоді, екологічна відповідальність і боротьба з піратством.
Четвертий звіт з КСВ присвячений проєкту «Люди Ідей», який розповідає про ініціативи співробітників медіагрупи. Також в 1+1 media функціонують програми адаптації нових співробітників та розвитку стажистів. А кожен з команди «Людей Ідей» може поліпшити свої навички за допомогою програм навчання та розвитку, корпоративних бібліотеки та університету.
Компанія забезпечує всіх працівників страховими полісами та дає змогу отримати поліс для своїх рідних за пільговими цінами. Щороку проводить й медичні обстеження в офісі: УЗД щитоподібної та молочних залоз, флюорографію, обстеження офтальмолога та дерматолога, а також вакцинацію від грипу. 2019 року співробітники отримали можливість зробити щеплення проти дифтерії, коклюшу, правця та поліомієліту за пільговими цінами.
2019 року група реалізувала соціальну кампанію #забутипровік. Мета проєкту — зруйнувати стереотипи про те, що вік має значення, а люди поважних років не здатні генерувати потужні ідеї, розпочинати власну справу та освоювати нові навички.
Торік компанія зробила розважальний контент доступнішим для глядачів. Сімейна комедія «Відморожений» стала першим в Україні серіалом, доступним для показу незрячим людям. Серіал має формат зі звукописом — додатковою звуковою доріжкою з описом візуальної частини фільму у мобільному додатку Earcatch.
«2019 рік був багатий на неймовірні проєкти. Разом ми закликали боротися з ейджизмом у рамках #забутипровік, запустили 100 000 дитячих малюнків у космос у проєкті «Здійсни мрію», показували історичні документальні фільми та навчали українські громади, транслювали найчуттєвіший момент 2019 року – повернення українських героїв – політв’язнів та полонених моряків. Ми прагнемо кожного року збільшувати кількість соціальних проєктів та надихаємо інші компанії приєднуватися до розвитку КСВ в Україні», − розповіла керівниця групи корпоративної соціальної відповідальності 1+1 media Аліна Марценюк.
Нагадаємо: раніше повідомлялося про те, що 1+1 media запустила программу навчання для менеджерів «Ліги Плюсів».
Читайте також:
Телеканал «1+1» готується до 25-річчя
ТСН на «1+1» презентувала нову студію
1+1 Digital Studios знімає серіал про покоління Z
«Сніданок з 1+1» показал фильм о самоизоляции
ТОВ «1+1 Інтернет» конкуруватиме за право на управління активами «Українського Медіа Холдингу»
Фото: 1+1 media
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!