Facebook знову змінив алгоритм видачі новин у призначеній для користувача стрічці, передає axios.com.
Тепер у пріоритеті буде оригінальний новинний контент, саме він отримає пріоритет у показі. А передруковані новини будуть потрапляти у стрічку користувачів останніми. Це дуже важливо для ЗМІ, які мають офіційні акаунти у соцмережі, оскільки ці зміни стосуються матеріалів, що генеруються медійниками. А ось користувацького контенту це не стосується.
Ці оновлення були введені з метою знизити кількість фейкової інформації, а також стимулювати журналістів працювати ще якісніше.
Facebook рекомендує ЗМІ на своїх сайтах вказувати авторство, максимально точно прописувати метатеги, які направляють контент у сніпети для соцмережі, завести розділ «Про видання/проєкт» із зазначенням даних про редакцію, якщо такого немає.
Нагадаємо: раніше стало відомо, що Viber відмовляється співпрацювати з Facebook.
Читайте також:
Рекламодавці звинувачують Facebook у застосуванні мови ненависті
Facebook потерял очень крупного рекламодателя — Verizon
Facebook не будет платить СМИ за выдачу их ссылок в ленте
Фото: unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!