Пандемія та карантин ввели моду на Watch Party. Аналітики Maru/Matchbox стверджують, що спільне дивлення (до 20-ти осіб) стає все популярнішим, передає variety.com.
Так, експерти у ході дослідження з’ясували, що п’ята частина дорослого населення США віком 18 років і старше говорить, що вони коли-небудь брали участь у Watch Party. Найбільшою популярністю такий вид перегляду користується у молоді, при цьому третина респондентів заявила, що хоч раз влаштовувала таку вечірку.
Близько двох третин респондентів зізналися, що проводили хоча б одну Watch Party протягом червня. Це говорить про те, що таке дивлення починає завойовувати популярність.
Як зазначив Джо Брейвуд, співзасновник додатку Scener, за допомогою якого користувачі можуть організовувати онлайнові кінотеатри для 20-ти глядачів: «Люди хочуть спілкуватися, зустрічатися з іншими людьми, які їм дорогі та яких вони люблять, і ми даємо їм таку можливість – провести час разом і у безпеці».
Нагадаємо: раніше стало відомо, що глобальне дивлення лінійного ТБ зросло на 24%, а VOD – на 41%.
Читайте також:
Подписчики HBO могут создавать собственные онлайн-кинотеатры
К 2025 году объем глобального рынка AVOD-услуг увеличится до $53 млрд
Більше підписок на стрімінги та відмова від кабельного ТБ: як пандемія вплинула на поведінку глядачів
Фото: «Телекритика»
Інфографіка: Maru/Matchbox
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!