Згідно з даними звіту IAB Europe, протягом 2019 року український ринок діджитал-реклами зріс на 28% у порівнянні з 2018 роком і склав понад 16 млрд грн.
У п’ятірку ринків, що швидко розвиваються, крім України, також увійшли Сербія (+28,4%), Білорусь (+25,2%), Хорватія (+22,3%) та Туреччина (+19,1%).
Загальний обсяг європейського ринку дорівнює 64 млрд євро, що на 12,3% більше, ніж у 2018-му і вдвічі більше, ніж у 2013 році.
Експерти констатували, що Україна знаходиться на другому місці за темпами зростання платного пошуку, і це зростання склало 35,1%.
IAB Europe також порівняло динаміку зростання бюджетів онлайн-реклами за останні 4 роки у різних країнах. Найшвидший розвиток демонструє Україна, її наздоганяють Білорусь, Сербія, Росія та Чехія.
Головний економіст IAB Europe Даніель Кнапп прогнозує падіння європейського ринку протягом 2020 року на 16,3%. Однак він вважає, що онлайн-реклама постраждає менше, ніж зовнішня, телевізійна та друкована, і просяде лише на 5,5%.
Нагадаємо: раніше стало відомо, що програматик-реклама просіла на 9% у квітні.
Читайте також:
Бренды увеличат расходы на медиарекламу на 10% — прогноз
Рынок OTT достигнет $167 млрд к 2025 году — прогноз
YouTube запускає новий рекламний формат для ТВ-пристроїв
Фото: Unsplash
Інфографіка: IAB
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!