За підсумками минулого тижня, кількість брендів, які рекламуються на українському телебаченні, зросла на 21% у порівнянні з найбільш кризовим 19-м тижнем 2020 року. Зокрема, на 23-му тижні в ефір вийшли 153 бренди, передає пресслужба Ocean Media.
Таким чином, український телеринок пройшов дно «коронакризи» і почав відновлюватися. Лідерами зростання стали рекламодавці з категорій «торгівля» (+ 12,5%) і FMCG (+ 25%).
«Психологічний шок від« коронакризи» завершився, бізнес звикає діяти по-новому. Великі зміни відбулися в управлінні компаніями, структурі продажів і доставляння, роботі співробітників в офісах. Ознакою цих змін також стало зростання телеперегляду і, як наслідок, очікуване зростання попиту на телерекламу. Загалом, бізнес почав відновлюватися», – прокоментував генеральний директор Ocean Media Андрій Партика.
Нагадаємо: раніше стало відомо, що Оcean Media оголосила про введення масштабної програми підтримки рекламодавців у літній період.
Читайте також:
ТБ, реклама та вірус: що відбувається на ринку і хто кого переможе
Андрій Партика, Ocean Media: «Ми відправляли наших продавців на переговори з секс-шопами»
Как украинские медиа зарабатывают на нативной рекламе
З 16 січня уся реклама в Україні повинна бути українською мовою
Фото: «Телекритика»
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!