14 травня на сайті та YouTube Нового каналу відбулася прем’єра п’ятисерійного онлайн-ситкому «#чатнутие» від продакшену WhyNot? Enot. Серіал був повністю відзнятий віддалено у програмі для відеоконференцій Zoom. У ньому зіграли Ольга Сумська, Руслана Писанка, Володимир Остапчук, Олексій Тритенко та інші українські актори. «Телекритика» поспілкувалася з CEO WhyNot? Enot Євгеном Таллером і дізналася, як проходило фільмування і чи чекатимуть на нас чекати подібні проєкти у майбутньому.
Євген, як виникла ідея цього шоу? Чим надихалися?
Відповідь на це питання проста. Для когось карантин – це час відпочити, переглянути всі серіали із заміток, а для когось – ідеальний час, щоб творити. Наше агентство WhyNot? Enot належить до другої категорії. Ми відразу вирішили, що потрібно зробити якусь ситуативну історію. Спочатку запропонували кілька інших ідей великим брендам, але як ми знаємо, великі – значить неповороткі. Це все забирало час, а у нас його не було, тому що все зав’язано на актуальності. І тоді ми вирішили самі собі проспонсорувати цей проєкт як окремий продакшен і взялися за написання сценарію для ситкому «#чатнутые».
Спочатку ми думали зробити 8 серій, а коли почали писати, зрозуміли, що 5 серій буде досить для того, щоб порушити всі актуальні теми та обстібати все, що відбувається з людьми під час самоізоляції.
За 5 днів ми написали сценарій і відразу ж почали телефонувати акторам. Багато артистів, які взяли участь у проєкті – мої друзі, тому переконувати, що це буде круто, не довелося. З деякими я зовсім не був знайомий, але потрібно віддати належне нашим українським акторам і артистам, вони круті. Відреагували блискавично, прочитали першу серію та відразу ж підтвердили участь.
Найсмішніше, що автори ідеї, сценаристи Наташа Жидкова, Настя Єлісєєва і я настільки самовпевнено писали сценарій, що героїв придумували відразу під акторів, які на той момент ще навіть не знали, що ми вже все вирішили.
Ми не отримали жодної відмови, і тут же запустили процес фільмування.
У понеділок ми випустили відразу 3 серії, що залишилися, наслідуючи практику багатьох платформ – це робоча схема, люди хочуть отримувати все й відразу. Ми обговорили з PR-директором Нового каналу Олею Балабан можливість випуску одразу всіх серій, але тоді потрібно було б почекати ще кілька днів, оскільки вони ще були у монтажі. Оскільки часу вже зовсім не було, ми вирішили випустити спочатку 2 серії, пізніше опублікували інші.
Чи плануєте запускати ще подібні шоу, відзняті віддалено?
Зараз на діджитал-просторі дуже багато подібних серіалів і шоу, і я не впевнений, що цей формат «скрінлайф» буде актуальним після закінчення карантину. Зараз це заходить, тому що практично кожен, поки був на ізоляції, користувався додатками для відеоконференцій, стикався з проблемами зі звуком, сидів у піджаку, але при цьому у сімейках, тому глядач реагує на такий продукт саме зараз. Думаю, що як тільки карантин закінчиться, усі знову захочуть бачити красиву картинку, живу взаємодію акторів і гумор, який побудований не тільки на тому, що відбувається з нами тут і зараз.
Який бюджет проєкту?
Найпопулярніші питання пішли в хід.
Я не можу сказати абсолютно точно, але повірте, він здивував би будь-якого продюсера, який коли-небудь створював проєкти. Команда з трьох осіб, відсутність знімальної команди, три дні фільмування – все це, звичайно ж, допомогло нам зробити цей проєкт коштом мінімальних вкладень. Найважливіші елементи у цьому проєкті – це актори, які були й операторами-постановниками, і гримерами, і стилістами, і власними асистентами.
Як проходило фільмування?
Усі ми знімали на смартфони. Актори подавали один одному текст за допомогою програми для відеоконференцій, через неї ми репетирували, розводили сцени, і тут же фільмували.
Це насамперед крутий досвід для мене особисто. Я як продюсер і власник рекламного агентства кинув виклик сам собі. І вважаю, що повністю з ним впорався, на виході ми отримали гідний продукт.
Чому обрали саме Новий канал як майданчик для показу?
Ми у дуже хороших відносинах з Олею Балабан, якій я зателефонував, розповів ідею. Вона й Оксана Касаткіна нас тут же підтримали. Від дзвінка, у якому я озвучив ідею, до повідомлення: «у нас готова перша серія, можемо запускатися», – пройшло 12 днів. Я і сценаристи Наташа Жидкова та Настя Єлісєєва працювали на Новому каналі у багатьох проєктах, тому коли ми почали думати про майданчик для розміщення, то Новий канал був першим у списку. Це ще раз доводить, що ми собі вже заздалегідь усе вирішили, а потім втілили у життя.
Читайте також:
Новий канал випустив онлайн-серіал «#чатнутые»
На YouTube Нового канала стартует новое гастрошоу
Новый канал запускает на сайте и YouTube-канале спецпроект «Аферисты в сетях – вызов принят!»
Новый канал перенес старт нового сезона «Кохання на виживання»
Фото: WhyNot?Enot
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!