З моменту запуску «Всеукраїнської школи онлайн» минув рівно місяць. Аналітики ТЕNЕТ-ТV дослідили, як змінилися перегляди телеканалів, залучених до національного освітнього проєкту.
Телекомунікаційна компанія ТENET проаналізувала перегляди абонентами цифрового телебачення ТЕNЕТ-ТV з 06.04.2020 по 06.05.2020. За даними компанії, найбільш рейтингові телеканали з дванадцяти учасників проєкту «Всеукраїнська школа онлайн», втратили аудиторію.
У порівнянні з попереднім місяцем (06.03.2020 – 06.04.2020) втратили аудиторію телеканали News One (-35,7%), «112 Україна» (-16,9%), «UA: Перший» (-21%) і M1 HD (-21,5%). Зазначимо, що це канали, які входять в український топ-20.
Число переглядів освітніх каналів, які входять у третю десятку загальноукраїнського рейтингу, збільшилося: «ПлюсПлюс» (+1,6%), ZIK (+11,3%).
Решта каналів, яка бере участь у «Всеукраїнській школі онлайн», знаходиться за переглядами у сьомому десятку українського рейтингу і нижче. Але за місяць трансляції онлайн-уроків показники цих каналів зросли: “Індиго TV” (+5,5%), «Уніан» (+1,3%), «Рада» (+29,8), Zoom (+85,6%), «Культура» (+76,7%). У цій групі трохи знизився лише рейтинг телеканалу “112 Україна” HD (-3%).
Усі цифри наведені згідно з рейтингом популярності телеканалів: від найбільш популярних до найменш популярних.
З аналізом за перші 10 днів із початку старту проєкту можна ознайомитися у матеріалі «Всеукраїнська школа онлайн»: рейтинги перегляду на OTT / VOD-платформах.
Читайте також:
Megogo підтримає освітній проєкт «Всеукраїнська школа онлайн»
Група «1+1 медіа» підтримала освітній проєкт «Всеукраїнська школа онлайн»
Фото: Unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!