Такі збитки в Alibaba Group передусім пов’язують із проектом Youku, який пропонував програмне забезпечення з продажу квитків для кінотеатрів і не окупився. Так, минулого року через невдалу стратегію з дистрибуції Youku, в прокаті не окупилися дві кінострічки «Це не те, що ми очікували» Дерека Хуея і «Привіт, Жу Хуа» Цай Цуна.
На сьогоднішні, згідно зі звітом Alibaba Group, 82% доходів Alibaba Pictures у 2017 році приніс сервіс з онлайн-продажу квитків Tao Piao Piao. Саме він заробив понад $95 млн на просуванні таких фільмів, як «Дюнкерк», «Авантюристи» і «Собаче життя».
Крім співпраці з Tao Piao Piao, минулорічний дохід Alibaba Pictures складався з виручки з дистрибуції стрічки «Містер Гордість проти міс Упередження» ($19,5 млн у Китаї) і серіалу «Одного разу в казці» ($84,1 млн у світовому прокаті).
Так, для того щоб надалі збитки не перевищували видатки, Alibaba Group цього року вклала в розвиток кінокомпанії понад $18 млрд. Зі слів виконавчого директора Alibaba Group Фань Луяна, сьогодні Alibaba Pictures допоможе тільки тісна співпраця в холдингу Alibaba Group.
«Ми будемо використовувати всі наші ресурси для розвитку електронних комерційних майданчиків і Ant Financial Services (сервіс онлайн-оплати Alipay. – Ред.). Сьогодні на всіх платформах Alibaba Group вже напрацьовані великі клієнтські бази, які зацікавлені в кіно, медіа та розважальному контенті. Наше завдання в майбутньому – допомогти Alibaba Pictures стати доступнішими і відкритішими для наших споживачів», – сказав Фань Луян.
Нагадаємо, у лютому цього року Alibaba Group стала інвестором у китайському кінохолдингу Wanda Film Holding.