75% світового новинного контенту присвячені пандемії, карантину та коронавірусу, передає digiday.com.
Попри те, що завдяки повідомленням про Covid-19 трафік онлайнових ЗМІ продемонстрував зростання, журналісти намагаються уникати таких слів, як «коронавірус», «пандемія» та ін., оскільки рекламодавці не хочуть розміщувати свої рекламні блоки поряд з такими «негативними» новинами. Наприклад, видання Business Insider рекомендує журналістам «шукати інші ключові слова» з теми, які користувачі зазвичай задають у пошуку – «карантин», «самоізоляція», «проблема охорони здоров’я» і т.д.
Експерти сервісу контекстного таргетингу Peer39 стверджують, що слово «коронавірус» згенерувало 17% усіх залучених користувачів протягом квітня на тих ресурсах, які сервіс відстежує. Також у компанії говорять, що протягом 3 останніх тижнів рівень використання цього терміна знизився на 5% у новинах, на 17% у матеріалах про спорт і на 16% у матеріалах на розважальні теми.
Попри спроби відмовитися від медичної термінології, у перші 3 тижні квітня 52% усіх новин, 19% спортивних новин, 22% матеріалів про мистецтво і розваги, 22% бізнес-матеріалів містили слова «коронавірус», «пандемія», «Covid-19» у заголовках.
Нагадаємо: раніше стало відомо, що Netflix випустив документальний серіал про коронавірус.
Читайте також:
Журналист 1+1 media вылечился от коронавируса
Коронавірус уже не популярний: трафік почав знижуватися
Сайт «Фактів» ICTV та ООН будуть розвінчувати фейки про коронавірус
Фото: Unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» уTelegram та Facebook!