19 серпня у режимі онлайн пройде захід DGTL марафон. Відвідувачі івенту зможуть дізнатися про нові алгоритми YouTube, VR-концерт Олега Винника, турніри в Insta-сторіз і просування через TikTok.
Своїми кейсами ділитимуться 18 експертів з 1+1 Digital, Raketa, Intertop, BBDO та інших топових компаній. Вони дадуть відповіді на питання, що хвилюють діджитальників: як зробити так, щоб зацікавити YouTube просувати ваше відео? Як створити відеоконтент, який би вчив і захоплював одночасно? VR концерти – наша нова реальність?
Також учасники навчаться коректно завантажувати відео на YouTube, дізнаються про роботу алгоритмів і про те, як правильно вибудовувати взаємини з платформою, щоб користувачі легко могли знаходити ваш контент. А також про монетизацію у YouTube та нові функції відеохостингу. Про це їм розповість керівник напрямку виробництва вебконтенту 1+1 Digital Данило Щестюк.
Крім цього, своїми кейсами та digital-інструментами поділяться експерти провідних українських компаній:
- як вражати онлайн, коли всі digital-інструменти вже знайомі аудиторії; про це розповість Head of Marketing Communications Caparol Вікторія Ковальова;
- як комунікувати у digital зі споживачами та відокремитися від конкурентів, розповість під час виступу співзасновник компанії Raketa Олексій Юхимчук;
- як вплинув на продаж перехід Intertop Shopping Fest в онлайн, почуєте від СМО Intertop Валерія Толочина;
- загляньте у майбутнє концертної індустрії: про digital-прискорення 2020 і перше в історію стадіону шоу з використанням технологій VR та AR розповість генеральний директор Kontramarka Олександр Порядченко.
Організатори, бізнес-медіа бюро ekonomika+ і онлайн-медіа MMR, запустили формат участі FREE, за яким усі охочі зможуть отримати доступ до перегляду виступів експертів Kontramarka, «Київстар», Caparol та 1+1 Digital безкоштовно.
Також є й формат FULL, що містить доступ до виступів 18 спікерів і всі можливості «живого» івенту в онлайн-форматі.
Для усіх читачів «Телекритики» діє промокод на знижку teledgtl.
Дізнатися більше можна перейшовши за посиланням.
Раніше стало відомо, що в Україні почала працювати платіжна система Facebook Pay.
Читайте також:
Рекламодавці звинувачують Facebook у застосуванні мови ненависті
Facebook потерял очень крупного рекламодателя — Verizon
Facebook не будет платить СМИ за выдачу их ссылок в ленте
Фото: MMR
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!