На думку аналітиків, видатки на контент $23,8 млрд у 2019 році пов’язані з придбанням Disney медійних активів 21st Century Fox, також частина цих грошей піде на розвиток онлайн-кінотеатру Hulu і запуск власного OTT-сервісу Disney+, який очікується цього року, повідомляють Rapid TV News.
Disney+ буде SVoD-сервісом для перегляду фільмів і мультфільмів від Disney, Pixar, Marvel і Lucasfilm. Він також транслюватиме ексклюзивні серіали та фільми. Серед них, наприклад, серіал зі всесвіту «Зоряних воєн» Джона Фавро та фільм режисера Тома Маккарті «Провал Тіммі» (Timmy Failure).
Сьогодні відомо, що «Капітан Марвел» (Captain Marvel) стане першим фільмом Disney, який буде доступний винятково на Disney+ і недоступний на Netflix.
Ключовою стратегією Disney є використання ексклюзивного контенту, і Боб Ігер (Bob Iger) знову заявив інвесторам, що всі департаменти Disney працюють над створенням високоякісного контенту спеціально для Disney+. Також CEO компанії робить ставку на контент Pixar, Lucasfilm, Marvel, National Geographic.
«Створення надійного бізнесу, орієнтованого безпосередньо на споживача, є нашим головним пріоритетом, і ми продовжуємо інвестувати у винятковий контент та інноваційні технології, щоб сприяти нашому успіху в цій галузі», – сказав Ігер у листі про доходи компанії для інвесторів.
Нагадаємо, минулорічний дохід компанії Disney становив $12,6 млрд.
Компанія Apple також запускає свій стримінговий сервіс.
Фото: Getty Images