Всеукраїнська рекламна коаліція більшістю голосів ухвалила рішення створити новий напрямок розвитку – Ukrainian clients abroad promotion. Керівником напрямку став новообраний член Наглядової ради ВРК, СЕО холдингу NCG (Nostra Communications Group) Дмитро Кутовий. Про це повідомляє пресслужба ВРК.
Новий напрямок у рамках ВРК сформовано, щоб полегшити просування рекламних кампаній українського рекламодавця на закордонних ринках, зробити цей процес ефективнішим і прогнозованішим, сказано у релізі.
«Ми плануємо збирати, аналізувати й доносити у зручній для сприйняття формі критично важливу і корисну інформацію, а також розвивати співпрацю ВРК з іншими організаціями та структурами, які можуть посприяти поліпшенню умов для українських рекламодавців на міжнародній арені», – прокоментував керівник Ukrainian clients abroad promotion Дмитро Кутовий.
Читайте також:
Обсяг ринку інтернет-реклами від IAB Ukraine виявився удвічі більшим за оцінку ВРК
В 2021 году ТВ уступит digital по темпам медиаинфляции
Период стабилизации: что ждет рынок ТВ-рекламы осенью 2020-го
Фото: Unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!