У жовтні 2020 року в Італії зареєстровані найвищі рейтинги телеаудиторії за останні п’ять років, і ця тенденція збереглася у перший тиждень листопада, випливає з даних, опублікованих медіавимірювачем Studio Frasi. Аналітики вважають, що споживання телебачення у всій країні збільшила друга хвиля пандемії COVID-19. Про це пише «Телеспутник» з посиланням на Advanced Television.
За тиждень з 1 по 7 листопада телеаудиторія у середньому за день становила 11,7 млн. Протягом кожної хвилини телевізор дивилися 20% населення Італії, а в прайм-таймі показники зросли до 47%.
У жовтні на телеканали телерадіокомпанії RAI та приватної медіакомпанії Mediaset доводилося 68,6% загальної денної аудиторії та 69,8% – у прайм-таймі. У телеканалів RAI кількість глядачів збільшилася на 252 тис. (зростання на 8,8% до жовтня 2019 року). У каналів Mediaset – на 115 тис. (на 14,8%). Аудиторія каналу Discovery Italia виросла на 2,26%.
Нагадаємо, опубліковане у червні дослідження Nielsen показало, що, попри послаблення умов карантину, телеперегляд як і раніше залишається на високому рівні.
Читайте також:
Молодежь демонстрирует рекордные показатели телесмотрения в Украине — исследование
Рост телесмотрения в апреле достиг максимального значения с начала года
«ПлюсПлюс» показав кращі результати телеперегляду «Всеукраїнської школи онлайн»
Фото: Unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!