Серіал «Кріпосна» став хітом на польському телебаченні. Телефільм виходить у прайм-тайм на головному каналі Польщі.
ТБ
-
-
Рух «Чесно» провів дослідження, скільки політичні партії витратили на рекламу з квітня по липень 2019 року. Лідерами рейтингу стали «Радикальна партія», «Українська стратегія Гройсмана» і «Європейська солідарність».
-
Не дарма кажуть, що цього літа міжсезоння просто не було. Замість відпустки на морі продакшени чи не кожен день анонсували новий проект, який вийде на екрани в осінньому сезоні. Чого чекаємо – «Телекритика» підбиває проміжні підсумки.
-
Дохід «України» від політичної реклами, згідно з прайсами телеканалу, може становити 97 млн гривень, а «1+1» – 93 млн гривень.
-
Телеканал «1+1» готує велику прем'єру історико-фентезійного серіалу «Слов'яни» в копродукції зі словаками. Одна з ролей у проекті дісталася ведучому «Сніданку з 1+1» Руслану Сенічкіну.
-
СЕО StarLightMedia Михайло Царьов розповів співробітникам про плани холдингу стати серйозним гравцем на міжнародній арені та своє бачення виходу з кризи.
-
28 липня, в День пам'яті князя Володимира, телеканал «Інтер» відзначить річницю Хрещення Русі.
-
Минулого тижня, на тлі загального безриб'я суцільних повторів передач і серіалів, знову виділився повтор шостого сезону «Сватів», який легко обійшов інші серіали по переглядам.
-
Тепер у ефірній цифровій мережі столиці мовлять телеканали ОЦЕ, «Центральний» та «8 канал». Загальна кількість каналів у ефірній цифрі Києва зросла до 56.
-
НовиниТБ
StarLightMedia розповіла деталі свого еротичного серіалу про жінок легкої поведінки
от TelekritikaВипуск картини запланований на 2020-й. Серіал названо «найвідвертішою телеподією року».