Трейлер майбутнього серіалу від Marvel та Disney+ «ВандаВіжн» (WandaVision) за 24 години після трансляції «Еммі» набрав 53 мільйони переглядів, пише Deadline. Вважається, що це найвищий показник для рекламного ролика за 24 години за всю історію потокового сервісу.
Також у WandaVision було понад 302,6 тис. згадок у соціальних мережах. Трейлер почав набирати популярність у Twitter відразу після виходу в ефір у неділю ввечері, піднявшись на четверте і друге місця у популярних відео YouTube.
Сервіс Beams RelishMix для моніторингу соцмереж пише, що перегляди трейлерів WandaVision у соцмережах за 24 години, перевищили 55,7 млн переглядів, з них був переважно YouTube – з більш ніж 36,1 млн переглядів. Кількість переглядів відео у Facebook становить 4,9 млн, а також 10,1 млн переглядів у Instagram, TikTok та Twitter.
Нагадаємо, раніше стало відомо, що Олівія Вайлд режисує фільм для Marvel.
Читайте також:
Черная Пантера и Marvel: что ждет киновселенную после смерти Чедвика Боузмана?
Бокс-офіс: Трилери та Marvel на повторі
Marvel презентувала перший тизер-трейлер «Чорної вдови»
Фото: Disney+
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!