3 вересня 1995 року в ефірі УТ-1 ведуча Людмила Клепакова сказала: «Вітаємо вас! В ефірі – “Студія 1+1″». За 25 років канал став основою групи 1+1 media, створивши безліч телепроєктів, серіалів і сформувавши потужну команду професіоналів. Про це повідомляє пресслужба медіагрупи.
«1+1» є флагманським каналом всієї групи 1+1 media, фактично це фундамент, на якому тримається холдинг. «1+1» – це симбіоз людей, ідей і їх втілення у життя. У нас дуже крута команда, яка відрізняється волелюбністю, широтою світогляду, сміливістю до експериментів і легкістю їх реалізації. Безумовно, наріжним каменем телеканалу є ТСН і «Сніданок з 1+1» – програми, без яких важко уявити «1+1». Ми не просто інформуємо, ми й розважає глядачів, за що вони з вдячністю повертаються щодня до нас», – каже генеральний директор 1+1 media Ярослав Пахольчук.
Ювілейний сезон «1+1» почався з проморолика «25 слів про 25 років» і глобального редизайну: глядачам представили оновлене візуальне оформлення каналу. Також до 25-річчя телеканал готує ряд подарунків і активностей протягом вересня як для співробітників 1+1 media, так і для глядачів. «1+1 Продакшн» підготував фільм «1+1. 25 років ти не один», у якому глядачам покажуть, як змінилися країна і телеканал за чверть століття, а також нагадають про улюблені ТВ-проєкти, з яких починалося сучасне українське телебачення. Прем’єра фільму відбудеться 12 вересня о 22:00. Крім цього, протягом вересня-жовтня читачі «Телекритики» познайомляться зі співробітниками каналу, які разом зі своїми командами працюють над тим, щоб «1+1» став лідером телеперегляду.
«Сьогодні у групи сильні позиції, і завдання каналу на найближчий час – стати беззаперечним лідером телеперегляду. Уже восени цього року заходять нові великі проєкти, на наступний рік заплановано понад 300 годин праймових прем’єрних серіалів, нові проєкти та римейки історій, які вже давно полюбилися телеглядачам. Ми й далі будемо створювати продукти, які формуватимуть нові тренди й точно не залишать українців байдужими. І, що найважливіше, – ми завжди будемо залишатися національним українським патріотичним каналом для спільного родинного перегляду», – прокоментував Ярослав Пахольчук.
Нагадаємо, 1+1 media представила прогноз розвитку ринку платного телебачення на 2021-2022 роки та п’ять основних трендів ринку платного телебачення у 2020 році.
Читайте також:
Телеканал «1+1» готується до 25-річчя
ТСН на «1+1» презентувала нову студію
1+1 Digital Studios знімає серіал про покоління Z
«Сніданок з 1+1» показал фильм о самоизоляции
ТОВ «1+1 Інтернет» конкуруватиме за право на управління активами «Українського Медіа Холдингу»
Фото: «1+1»
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!