Онлайн маркетплейс IZEA опублікував аналіз цін на рекламу у інфлюенсерів. Компанія охопила середні ціни спонсорованих постів у блогах Instagram, Facebook, Twitter та YouTube, починаючи з 2006 року. Дані складаються з договірних ставок між маркетологами і творцями, починаючи від мікроінфлюенсерів і закінчуючи знаменитостями.
Статистика показала, що середня вартість одного рекламного поста почала різко зростати з 2014 року. Що стосується ціни за пост у Instagram, то вона зросла на 44% тільки з 2018 по 2019 рік.
Спонсорована публікація у блозі за останні 13 років збільшилася у 195 разів: з 7,39 $ у 2006 році до 1442,27 $ у 2019 році.
Також з 2014 по 2019 рік ціна на розміщення рекламного поста збільшилася на всіх платформах:
- поста у Facebook у 49,4 рази з $ 8 до $ 395;
- відео на YouTube у 16 разів з $ 420 до $ 6 700;
- поста у Twitter у 14,6 рази з $ 29 до $ 422;
- фото в Instagram у 12,3 рази з $ 134 до $ 1 643;
- поста у блозі у 3,54 рази з $ 407 до $ 1 442.
«Не дивлячись на різке підвищення цін до цього моменту, інфлюенсери можуть виробляти контент економічно вигідніше, ніж агентства, і забезпечувати додаткову вигоду для своїх передплатників», – коментує Тед Мерфі, засновник і CEO IZEA.
Також Мерфі впевнений, що наступного року реклама буде дорожчати: «Погодинна плата за концепцію зйомки, послуги моделі і фотографа, ретушування зображення, а також пошук локації – набагато дорожчі у світі традиційних агентств. Середня ціна за спонсорований контент має потенціал для зростання, і ми вважаємо, що у 2020 році вона знову буде рости».
Нагадаємо, Instagram почав прибирати лайки в усьому світі. Ця функція стурбувала інфлюенсерів і блогерів, оскільки через це кількість позначок «подобається» знизилося від 3% до 15%.
Фото: IZEA, Unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!