У січні 2020 року відбулося кодування українських каналів на супутнику. Через півроку після цього на замовлення офіційного оператора супутникового телебачення Viasat ІП «ГФК Юкрейн» та ТОВ «ІНФО-САПІЄНС» провели дослідження ринку супутникового телебачення України для оцінки поточної ситуації та перспектив для розвитку, повідомляє прес-служба компанії.
Згідно з дослідженням, більше третини глядачів все ще сподівається, що канали будуть розкодовані, повідомляє Viasat. Наразі є близько 2 млн глядачів, які не прийняли чи відклали рішення щодо переходу до офіційного платного провайдера чи зміни типу прийому сигналу для перегляду закодованих каналів, через заяви про можливе розкодування каналів, які лунали на державному рівні.
«Це спровокувало людей не переходити на платний тип прийому і, як наслідок, в очікуванні розкодування каналів відбулося зростання попиту на піратські сервіси чи заборонені російські канали, які надалі залишаються відкритими на супутниках, і доступні нашому глядачеві безкоштовно», – повідомляє Viasat.
Станом на сьогодні вже закодовано понад 40 українських каналів у 2020 році, і цей перелік зростатиме, кажуть в компанії: «Жодних підстав щодо можливого розкодування супутникового сигналу українських каналів немає. Найцікавіші передачі та шоу доступні лише на основних версіях каналів на противагу міжнародним скороченим версіям каналів, які були запущені на безкоштовному супутнику»
Нагадаємо, медіагрупи StarLightMedia, 1+1 media, «Медіа Група Україна» та Inter Media Group закодували супутниковий сигнал своїх основних телеканалів 28 січня о 23:59. Загалом були закодовані 22 телеканали. Глядачам супутникового телебачення закодовані телеканали доступні у ТВ-пакетах двох офіційних операторів супутникового ТБ ─ XtraTV та Viasat.
28 лютого президент та медіагрупи дійшли згоди до 16 березня 2020 року забезпечити запуск незакодованих супутникових версій головних українських телеканалів.
Читайте також:
Ярослав Пахольчук пояснив, чому розкодування національних каналів неможливе технологічно
Як кодування вплинуло на рекламодавців
Кінець кодування супутника: всі обрали, що хотіли. Підсумки Ореста Білоскурського
1+1 media пояснила, про що медіагрупи домовилися з президентом щодо супутникового кодування
Фото: Телекритика
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!