Група компаній «Молочний альянс» більше не буде розміщувати рекламу на телеканалі ZIK. Про це повідомляє Liga.net.
З 22 листопада «Молочний альянс» видалив телеканал ZIK з спліту в рекламних кампаніях брендів групи.
“Останнім часом у мережі Інтернет та у ряді груп у соціальних мережах почала активно поширюватися інформація щодо брендів «Яготинське» і «Пирятин», яка має обвинувальний характер у спонсоруванні російської агресії. Автори звинувачень акцентують увагу споживачів на тому, що, розміщуючи рекламу на телеканалі ZIK, виробники, таким чином, підтримують російську агресію “, – йдеться у прес-релізі групи.
У компанії відзначають, що на момент укладення договору з розміщення реклами на початку 2019 року, телеканал ZIK належав іншим власникам.
“На каналі працювала команда незалежних журналістів, яка боролася проти російської пропаганди. Все змінилося, коли канал змінив власника”, – сказано у заяві.
В «Молочний альянс» входять такі бренди: «Яготинське», «Пирятин», «Яготинське для дітей», «Славія», «Златокрай» та «Хопсі».
Також раніше стало відомо, що бренд кави Jacobs також відмовився показувати рекламу на ZIK.
Нагадаємо, власником інформаційного телеканалу ZIK став народний депутат, соратник Віктора Медведчука Тарас Козак.
Фото: Unsplash
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!