3 вересня група 1+1 media представила оновлений фірмовий стиль, який став лаконічнішим і одночасно динамічнішим. Про це повідомляє пресслужба медіагрупи.
«Ми дуже любили попередній логотип, однак йому час залишитися у минулому, оскільки динамічний розвиток 1+1 media вимагає інших форм і візуалізацій. Минулого року структура холдингу зазнала змін: у його рамках з’явилися бізнес-одиниці та корпоративні сервіси, чий корпоративний стиль відповідно також приведений до єдиної гармонії з оновленим дизайном медіагрупи», – говорить Наталія Вовк, директор з маркетингу «1+1».
Розробляючи новий фірмовий стиль, креативна група надихнулася так званою модульною системою, яка дозволяє досягти великої кількості варіацій за короткий термін. Особливістю логотипу є те, що він побудований з квадратних модулів, які щільно прилягають один до одного.
«Модульна система чимось схожа на конструктор: маючи певну кількість елементів, можна оперативно створити необхідні графічні форми й одночасно мати достатньо свободи, щоб швидко та без зайвих клопотів адаптувати їх відповідно до потреб. Відповідно до цього новий стиль 1+1 media є динамічним і гнучким: модулі можуть змінювати не тільки форму, а й колір, що дозволить нам не ставити собі жорсткі рамки й водночас не втрачати впізнаваність бренду. Разом з цим ми оновили кольору, зробивши їх яскравішими й свіжішими, і наблизили їх до брендовстановлювальних кольорів каналів групи», – каже Микола Алтухов, керівник відділу дизайну «1+1».
Протягом вересня 1+1 media запровадить зміни, пов’язані з редизайном, до всієї візуальної комунікації групи. Істотні зміни також очікують офіційний сайт медіахолдингу: його комплексне оновлення заплановано на початок 2021 року.
Нагадаємо, 3 вересня каналу «1+1» виповнилося 25 років.
Читайте також:
Телеканал «1+1» готується до 25-річчя
ТСН на «1+1» презентувала нову студію
1+1 Digital Studios знімає серіал про покоління Z
«Сніданок з 1+1» показал фильм о самоизоляции
ТОВ «1+1 Інтернет» конкуруватиме за право на управління активами «Українського Медіа Холдингу»
Фото: «1+1»
Підписуйтесь на «Телекритику» у Telegram та Facebook!