Журналістка австралійського підрозділу видання назвала учасниць «прісними ш**хами», які беруть участь у шоу тільки для того, щоб розкрутити свій профіль в Instagram і рекламувати там засоби для відбілювання зубів і непотрібні косметологічні процедури.
Матеріал у первозданному вигляді проіснував кілька годин, незабаром його відредагували. Однак на нього встигли звернути увагу шанувальники шоу і самі скривджені учасниці.
The Daily Mail не тільки вибачилася перед читачам та учасникам проекту, а й звільнило працівницю, яка написала скандальну статтю.
Після публікації вибачень читачі почали захищати журналістку, назвавши її чесною. А всю провину поклали на редакторів, що вичитувати матеріали.
Більш того, одна з учасниць проекту зізналася, що до появи статті не підозрювала про існування слова «прісний» (vapid) і наразі консультується з адвокатами перед тим, як зробити наступний крок. Проте її обурило, що в статті образа виглядала не як думка автора, а як факт.